ÅÅÅÅÅÅHHH

Kan det bli värre?? Ne jag tror inte det!!

Allting börjar med att jag mår bajs, gjorde jag igår med, jag vet inte varför. Sen så när jag och älskling skulle gå och handla, vägrade jag ju att ge med mig att vi skulle ta den vägen Kent sa så vi gick ju VÄRLDENS omväg! Var ju för fan borta på bergkullevägen och gick!! Liksom, det tog tjugo minuter att gå dit och fem minuter att gå hem typ.. Sen när vi kom hem skulle jag steka pannkakor tänkte jag, jättesugen på det var jag. MEN VA FAN DET GÅR INTE! Det bara bränner fast och bajs och usch och jag håller på att bryta ihop för minsta småsak känner jag.. Vill bara lägga mig och sova bort resten av kvällen.. Ångrar att jag inte köpte godis när vi var i affären, det hade jag behövt nu.. Iallafall så slängde ut smeten.. Imorn ska mamma komma och göra pannkakor till mig och visa hur man gör.. Och så kanske hon kan visa hur man gör en riktig smet!

Sitter och tittar på top model nu.. Det ska jag göra och sen ska jag äta smörgås eller nått. Yoghurt kanske.

* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0