Älsklingens födelsedag

Ja, kom ju hem sent igår som sagt. Var ju inte hemma förräns typ halv två. Stackars mamma som skulle upp och jobba dagen efter! Iallafall. När jag kom hem så fick älsklingen sin present då det faktiskt var den 18:e. Han blev glad, (tror jag iallafall) över den. En parfym fick han. Puma Flowing. Luktar jättegott!

Jag somnade ju inte förräns typ tre eller nått.. *Suck* Vaknar nån gång på morgonen av att älsklingens mobil ringer. Han stiger upp och säger att det är hans eget nummer som ringer. Det visar sig senare att det var Alex som hade ringt. Gud, vad är det att ringa när folk sover?! Han ringde mig vid halv ett eller nått och frågade om vi skulle med till Överby, han skulle kolla på mer klappar till Sanna som var i stallet. Så vi gick upp och klädde på oss så kom Alex strax efter det och väntade på oss, jag skulle äta lite och så liksom.

Väl på Överby så gick vi runt och kikade lite, kan ju inte säga vad vi kikade på och i vilka affärer då Sanna läser min blogg! Haha, trodde du va!? *Blink*
Men vi fick iallafall köpt en till hennne, sen gick vi till Maxi och handlade lite dricka och Alex köpte filmer: "1408", "Ace Ventura den galopperande detektiven", "Ace Ventura den galopperande detektiven rider igen" och "Material Girls" (som en tidig julklapp till Sanna). Utanför så bjöd Alex på korv, bara för att det var Kents födelsedag, generöst av han eller hur? Haha. Sen så skulle vi hämta Sanna och Julia i stallet så vi åkte ända ut till Velanda och sen tillbaka till Trollhättan. Jag och Kent åkte med Sanna och Alex hem för vi skulle titta på film. Väl inne hos Alex så satt vi och tjötade lite. Sen hoppade Sanna in i duschen och då hjälpte jag Alex att slå in hennes julklapp. Sen hoppade Alex in i duschen, men först var han ju tvungen att visa sitt "nya" inköp. (Han har haft den ett tag, men vi har inte sett den.) En radiostyrd liten helikopter, jag tyckte mest att den störtade, men men, små barn roar sig lätt.

Medans Alex stod i duschen så var Sanna jättenyfiken på vad Alex har köpt till henne. Haha, synd där! När han kom ut så kom vi överens om att åka hem till oss och hämta rabattkupongen vi fått för att vi är nyinflyttade. Alex och Sanna hade med en. Så vi åkte och hämtade ut dom, köpte lite gott och potatissallad och så, fast jag köpte en bakad potatis då jag inte äter potatissallad. Så åkte vi hem till Sanna och Alex igen, åt lite, kollade på filmer. Jag somnade en liten stund där.

Sen körde Alex hem oss runt nio tiden. Så satt jag lite här vid datorn och sen duschade jag och nu sitter jag här igen. Så kan det va! Imorn ska jag ringa min mor och kolla om hon jobbar. Annars så åker jag nog dit en stund kanske!

Men alla, säg grattis till min Kent nu som fyller 22 år idag!!!!
*Älskar min Kentagent!*

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis, grattis till killen din!



Det är första gången jag besöker din blogg och ser att ni ska ha barn, stort grattis till det också :) Hoppas bebisen vill kika ut snart!

2008-12-18 @ 23:31:29
URL: http://malliiin87.blogg.se/
Postat av: LAACY

hmm, undrar om de blir en bebis på killens födelsedag? hihi

2008-12-19 @ 04:02:31
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja de är verkligen irriterande! Och jag förstår om folk säkert tjatar ännu mer när du gått över tiden såpass! Men samtidigt så tycker jag att dom närmsta inte behöber tjata för man informerar dom ju om de skulle hända nåt! :S

2008-12-19 @ 14:17:40
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0