Äntligen!

ÄNTLIGEN har vi fått besked från socialen att vi ska få pengar! 5000 typ skulle vi få och det kommer ju vi klara oss alldeles utmärkt på! Då har vi till mat och så har vi till bredband till och med! Jättelycklig är Kent nu! Haha.

Så jag ska nog gå upp och börja rensa på mitt rum så att vi kan flytta över aaaaalla grejer så att vi kan flytta in! Det känns ju sådär roligt men va fan, jag vill flytta!

Ska ringa pappa och kolla om det är okej att jag beställer bredband, om han tkr det är okej för jag vill inte beställa och sen stå där utan pengar, men det borde ju räcka tycker jag! Så nu ska jag ringa pappsen och sen ska jag upp och rensa på mitt rum! Hihihihihi.

* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0