FLIPPAR

Jag flippar på denna förbannade datorn snart! Den gör ju allt utan vad jag vill att den ska göra! Den hakar upp sig, öppnar inte sidor m.m! ORKAR INTE! Är på dåligt humör... USCH, vill bara att allt ska funka. Att jag ska få en bebis snart.. Alla undrar om den inte pluppar ut snart.. Hallå??? Den kommer inte på dagen bara för att BF är på den dagen. BF står för beräknad födelse. Och jag har sagt till att jag ska höra av mig när jag har klämt ut den! Just nu vill jag inte ha en massa frågor om den har kommit då jag är väldigt frustrerad över att den faktiskt inte har det! Dom som inte känner mig går det väl bra att fråga för, men polarna, jag har sagt att det kommer ett sms eller mms när den är ute. Så ni lär ju märka!

Jag vill inte att ni tar illa upp eller så, men när man pratar med er och det första ni frågar är hur är det med magen/bebisen eller har den kommit än till exempel, så känns det som om ni bryr er mer om bebisen än om mig.. Blir lite sårad då faktiskt.. Ville bara säga det så att ni tänker på mig också..

Nu ska jag nog ta en huvudvärkstablett och lägga mig.. Mår inte så bra..

* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0