Flytta imorn!

Imorn flyttar jag och älsklingen till den nya lägenheten har vi bestämt oss för! Så jag ska ta och tvätta sängkläder så vi har nått att sova på och så ska jag packa våra kläder hade jag tänkt! Tvätta lite kläder också tror jag, för jag "hittade" massa kläder häromdagen när jag började städa mitt rum.

Orkar inte skriva just nu då jag sitter vid pappas dator och han tycker inte om det. *Suck* Och vi får se när jag får internet till min dator i lägenheten. Snart hoppas jag. Annars får jag väl låna Kents dator nån gång ibland, eller bara koppla in sladden lite fort i min dator när jag vill kika på internet, han har ju inte ensamrätt på internet då jag står på det, hihi!

Ska tvätta nu, och duscha läääänge tänkte jag!



* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: sandra

gud va härligt att ni enkligen flyttar,

kommer ni få lite mer mys för er själva :)

2008-12-07 @ 11:33:57
URL: http://vinternsbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0