Frågor

Jag hade tråkigt!!

10 FRÅGOR OM DIG SJÄLV
Fullständiga namn - Michelle Monica Noré
När fyller du år ? - 3 november
Har du några utsmyckningar på din kropp ? - Ja en piercing och hål i öronen
Vad har du på dig just nu ? - Trosor och en lång tjocktröja
Vilken årstid är bäst ? - Vintern
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - Vakna utan smärta..
Vad tycker du mest om hos dig själv ? - Att jag är så fruktansvärt gullig *Fniss*
Vad är du bra på ? - Just nu klaga
Vem älskar du mest på denna jorden ? - Kent <3

10 FRÅGOR OM DINA VÄNNER
Vem är din allra bästa vän ? - Min Kent <3
Vem är den roligaste av dina vänner ? - Hm, vet inte
Vem är snyggast av dina vänner ? - Jaa, det får bli Sanna då!
Den du helst har filmkväll med ? - Min älskling <3
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - Vet inte
Vem röker av dina vänner ? - Dom flesta
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig ? - Imed att jag träffar den jag tycker om varje dag, så är jag själv!!

10 FRÅGOR OM KÄRLEKEN
Är du singel ? - Noo
Haft något seriöst förhållande förut ? - Yess
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Yess
Kärlek eller sex ? - Kärlek
Haft sex ? - Yess
Har du varit riktigt kär i någon ? - Yess
Finns det någon för dig just nu ? - Yess!

10 FRÅGOR OM DIN FAMILJ
Vem står dig närmast ? - Kent, och mina föräldrar
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - Yess
Vem är farligast i din familj ? - Ingen!
Vem ser roligast ut i din familj ? - Alex!
Vem är coolast ? - Mammsen
Har ni några djur ? - Yess, fiskar!
Vem har du mest gemensamt med ? - Vet inte..
Vem står för underhållningen ? - Pappa och Alex
Vem sover du oftast med ? - Älskling <3
Roligaste kvällen med familjemedlem ? - Spelkväll, med allahopa

10 FRÅGOR OM IDAG
Vad har du gjort ? - Vaknat, gjort lite smörgås, och legat i sängen!
Har du varit glad idag ? - Yess!
Har du varit ledsen idag ? - Noo
Har du gjort något bra idag ? - Noo
Har du slagit någon idag ? - Noo
Vad ska du göra nu ? - Hämta Oboy!
Har du gjort något dåligt idag ? - Noo
Vad har du ätit idag ? - Smörgåsar
Har du duschat idag ? - Noo
Är du trött nu ? - Yess!

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: Dragana

Svar: Hmm.. det där med vatten i kroppen låter inte så stabilt.. :S

2008-12-17 @ 18:14:54
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: sanna

Aaah för ja e snyggast :D

2008-12-18 @ 07:17:59
URL: http://justholly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0