Frågor

Hade tråkigt, så snodde denna från Ankis blogg.

Frågor

Har du förändrats?

Du som liten.
1. Vad hette din första bästa vän? Anna Friberg
2. Vad hette din första kärlek? Emil
3. Vilken var din favorit rätt? Det mesta tror jag, förutom snabbmat..
4. Vilken var din favorit färg? Blå
5. Vart bodde du? Västra Tunhem
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? Kommer inte ihåg min barndom så värst mkt..
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? När jag ramlade ner från ett träd när jag var åtta
8. Vad ville du bli när du blev stor? Veterinär
9. Vem var din favorit? Vet inte..
10. Vilket godis tyckte du bäst om? Ingen aning

Nu
1. Vad heter din bästa vän? Jenny Guldsten, Malin Nilsson är väl dom närmaste
2. Vad heter ditt senaste ex? Robin
3. Vilken är din favorit rätt? KALLOPPS:D
4. Vilken är din favorit färg? Svart
5. Vart bor du? Humlan, Trollhättan
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Att jag träffade Kent och jag ska ha bebis med honom
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Just nu vet jag inte, men dom senaste åren är det väl famors, mormors, monas och Carolines bortgång
8. Vad vill du bli? Mamma
9. Vem är din favorit? Min familj och Kent
10. Vilket godis tycker du bäst om? Allt möjligt

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: sanna

men HALLLÅÅ ja är la din favorit eller :P

2008-12-10 @ 19:14:18
URL: http://justholly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0