Freeeeeday då

Idag så vaknade jag och älsklingen och åkte iväg till arbetsförmedlingen med mor min. Sen så åkte vi hem igen och hämtade mammas sommardäck och sen åkte vi och lämnade in bilen. Hon är jättelycklig och glad över sin nya fina bil! Haha. En röööd Peugeot 207 Sport! Jättesöt! Så åkte vi hem och lämnade av sommardäcken till den bilen. Sen åkte vi och handlade lite. En badrumsmatta, en duschstång och så här tvålgrejer typ. Åkte även till Mekonomen och köpte en doftgrej till mammas bil, en liten röd djävul som luktar jordgubb, bara för att färgen på mammas bil heter Röd Lucifer!
Sen åkte vi hem och hämtade alla grejer som skulle till lägenheten så nu finns det nästan ingenting hemma som ska dit förutom grejerna på mitt rum, men det tar vi en annan dag. Bebisgrejerna också, men det tar vi när vi flyttar in.

Nu ska jag gå ner och hjälpa mamma med maten! MUMS!

* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0