Funkar inte

Vi tänkte ju som så att imed att Kent ändå hade vänt på dygnet så kunde han hjälpa mig ta hand om henne på natten. Men det var inte alls bra. Jag hade bättre behövt han nu på dagen. Jag blir ju jättelåst annars.. Hon somnar ju ingen annanstans än i mitt knä.. Och jag kan ju inte natta henne i mitt knä hela tiden för då får jag ju ingen tid över.. Ne, Kent får allt ta och vända rätt dygnet igen!

Nu har äntligen Celine somnat.. Efter lite gnäll och hicka och så.. Jesus. Skulle behöva gå till affären med och köpa mer nappflaskor. Jag har bara två och det räcker inte långt när man pumpar och ger ersättning. Ja ja, ska väcka Kent snart tänkte jag så han kan gå med ifall jag inte orkar eller om hon vaknar och vill bli buren..

Bara så ni vet så kommer det nog inte komma några bilder här på henne så mycket, utan dom som vill kan bli vän med mig på Bilddagboken istället så får ni titta där! Micizzle heter jag.

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: tess

Du kan frysa in bröstmjölken du pumpar. lägg de i isfacken så ta fram några tärningar åt gången. =)

Grattis till din dotter..=)

2008-12-30 @ 15:02:46
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: ullis

Hej!

Jag börjar medd att säga GRATTIS till era Celine. Jag råka hamna här på din sida men fråga mig inte hur jag gjorde jag var väl inne någon annastans och kolla sen blev det så att jag hamna här. Har läst din blogg vänta på att du skulle få barnet. Vore kul att få se bilder på Celine hör över din blogg. Jag sökte på BDB men jag kom inte in på din sida. Ha nu en trevlig nyårsafton. Kram/Ullis

2008-12-30 @ 15:48:33
Postat av: Anonym

man måste ju vara vän med dig på BDB för att se dina bilder.. du kan väl göra en vännerförfrågan på min BDB så jag kan se dina bilder? Heter HampussMamma där :)

2008-12-30 @ 19:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0