Gud så skönt!

Inatt var nog den natten jag sovit bäst på jag vet inte hur länge! Somnade iförsig ganska sent på grund utav att jag hade halsbränna, men efter att jag ringt och väckt mamma (förlåt) och bett om råd och fick rådet att äta en knäckemacka så blev det bättre! Tack mamsen! Så jag somnade. Men jag vaknade inte förrän tio i fem! *Tjoho*

Så jag gick upp på toa, sen la jag mig igen och så somnade jag efter en stund. Då sov jag ända fram till sju nånting tror jag det va. Då fick jag ett sms. Men jag somnade om igen och vaknade inte förräns min alarmklocka ringde! Gud vad happy jag var!

Så har jag internet nu med så jätteglad är jag! Men ska inte sitta här längre, eller iallafall chilla från datorn en stund. Ska plocka lite i lägenheten tänkte jag så det kanske blir lite ordning nån gång här hemma!

Sen så tror jag väl att Kents mamma Susanne och Janne kommer förbi en stund snart!

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: Anki

kan ha varit jag (A) men allvarligt talat så har dom cpat som fan på körskolan, så nu har jag fått bytt till ännu en annan lärare utav alla fem jag har haft. haha!

2008-12-09 @ 18:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0