HOPPAS!

Jaa, nu sitter jag hemma i sängen och har lite ont. Har ju tagit tabletter så lite bättre har det ju blivit..

Kan ju säga att det blev inget tvättande idag. Mamma var så snäll och gjorde det åt mig istället, för jag har legat i deras vardagsrumssoffa med värkar hela dagen.. Åh vad illa jag har mått! Mår fortfarande lite illa, men jag är hungrig iallafall.. Har inte ätit så mycket idag nämligen.. Två-tre köttbullar och lite potatismos..

Nej, ska ta och koka lite te, och göra lite smörgåsar nu tror jag och sen titta på nån film..

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: tess

ah, något på gång kanske.. =) Hoppas du har din bebis till julafton. Håller tummarna för dig.=) ställ dig i duschen eller lägg dig i badkaret då om nåt försvinner värkarna om de bara är falska.. Lycka till..

2008-12-21 @ 21:51:17
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: LAACY

åhh hoppas de betyder att de dags för dig snart då!!

2008-12-22 @ 05:55:21
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0