Ingen bebis idag inte!

Det känns inte som om det kommer komma nån bebis idag faktiskt. Har inte känt av nånting.. Hade lite ont i magen förut, men det var nog inga värkar utan bara ont i magen. Det var när vi stod inne på arbetsförmedlingen. Mamma bara: " Neeej, inte nu!" Jag kunde ju inte låta bli att skratta åt henne! Haha.

Har haft en riktigt trevlig dag idag! Vart med älsk, mamma, Sanna och Alex. Först på arbetsförmedlingen, sen åkte vi till Överby för att handla lite. Alex och Sanna köpte toapapper för en hel armé! Så nu har dom så det räcker i flera år eller nåt!

Sen åkte vi hem hit och pratade lite. Mamma stekte pannkakor till mig och Kent. MUMS! Ja jag vet, men jag kan inte riktigt! Så vi ska äta snart tänkte jag för jag är jättehungrig!!

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: cammie

bebis blogg här ser jag =) när är du beräknad? snart verkar det som,jag ska ha idag..men ingen bebis vill komma. hihi =)

2008-12-12 @ 19:56:07
URL: http://tuscha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0