Jaaa där ser man

Ringde pappa iallafall, men han var hos faster Marita och hennes man så han skulle ringa senare. Så jag och älsklingen gick och handlade lite istället. Köpte lite gott och så. Nu måste vi tyvärr spara hårt på pengarna då jag inte vet när vi får pengar av socialen.. Och hyran har ökat med 150 kr vid årsskiftet med.. HUA!

Iallafall, vid fyra så ringde pappa och sa att han var på väg så jag klädde på mig och gick ut så åkte vi och hämtade ut pengarna från mitt konto då man inte får ha nått på kontot för socialen. Sen åkte vi hem, så satte jag mig och slog in mammas julklapp och pratade med pappa samtidigt. Sen satt vi och tjöta massor om världsekonomin och grejer. Känner mig ju nästan vuxen ibland. HAHA. Sen satte han sig och spelade lite Red Alert 2, jag fastnade med honom i spelet, men han fastnade i sömnen, han satt och somna samtidigt som han spelade!! Han hann till och med börja snarka! HAHA. Men så väckte jag han så jag kunde skriva ut lite grejer och samtidigt som jag skrev ut det så satte vi oss och kikade lite på Harry Potter.

Sen när det var färdigutskrivet så sprang jag runt och samlade ihop lite grejer jag skulle ha med mig, papper, Kents skärp, en mössa och sjal (för det är satans kallt ute nu!) min TNS apparat och så kameran fick jag låna om jag var rädd om den, så jag tänkte fota lite i lägenheten så ni får se hur det ser ut, det är ju dock bara tillfälligt arrangemang.

Men men, ska skala mina ägg nu tänkte jag och göra lite smörgåsar och sätta mig och titta färdigt på "Knocked up".

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: Sandra

Urs vårand ökade med 120kr inte roligt kan det inte vara åt andra hållet i stället :(

2008-12-13 @ 23:50:07
URL: http://vinternsbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0