Jaha ja

Sitter här nu i sängen och känner inte för nått.. Inte en enda sammandragning jag har känt under hela min tid som gravid, vad jag vet! Möjligen lite grann för ett tag sen, men det var ju inget som gjorde spec ont. Men nu, när jag gått över BF och allt, neeee då känner jag ingenting!

Läser om alla andra som har sammandragningar, och fått bebisar och grejer, och börjar ju bli deprimerad! Förkyld på allt är jag med!

Skulle väl egentligen upp och röra på mig så att det kanske sätter igång, men har ingen lust och det känns inte som om det kommer hjälpa ändå.. *Suck* Vill ut och köra bil, men med den turen jag har så kommer jag la säkert att få sammandragningar när man är ute..

VILL HA SMÄRTA NUUU!!!

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: ellie

för att sätta igång värkarna så kan man ha sex, kanske låter lite sjukt men det är sant.. :) Då kanske bebben kommer snart

2008-12-14 @ 16:09:55
URL: http://amely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0