Jaha tisdag nu då.....

.... och jag har gått fyra dagar över tiden! Börjar tröttna på det här nu..! Ja ja.

Blev väckt av Alex som ringde och frågade om vi skulle med till Överby. Så vi gick upp och dom hämtade upp oss. Först så åkte vi till tvätthallen och tvättade Alex bil, den såg nästan ut som ny efter det! Sen åkte vi till Donken och åt. Efter det skulle Alex och Kent gå iväg och köpa julklappar. Eller aa, Alex skulle köpa till Sanna. Så jag och Sanna gick till Siba huset och kollade på Gina och sen så gick vi till H&M och vidare till Kicks där jag köpte en present/julklapp till älsklingen, han fyller ju 22 på torsdag! *Wiiii* Inget kalas här inte dock! Hehe, sånt har vi inte tid med! För jag tänker föda bebis på Torsdag har jag bestämt!

Seeen iallafall så åkte vi till Willys och handlade lite. Falukorv för fem kr, billigt billigt. Så jag köpte 2. (Det var max två per hushåll.) Sen så körde vi hem älsklingen för han ville inte åka med hem till mor och far. Så jag, Alex och Sanna åkte dit.

Först spelade vi Laburinten (stavning?) och sen satte vi oss framför tv:n. Eller aa Alex la sig och sov för stackarn är sjuk. Jag satte på Project Runway och efter ett tag så somnade Sanna. Sen när Top Model började pausade jag lite (mamma och pappa har sån där boxer man kan pausa livetv) och gick ut i köket och gjorde lite mackor. Sen satte jag mig och kollade på Top Model. Då hade Sanna vaknat. Sen vid kvart i fem så kom pappa hem.

Mamma skulle komma hem runt halv fem, kvart i fem. Men det var ont om folk på jobbet så hon var tvungen att jobba över. Så hon kom inte hem förräns halv sex. Då hade Sanna och Alex åkt. Så hon åt en Lussebulle och ett glas saft, sen åkte vi till faster Marita för att prata om julmaten. Hehe, faster Marita och faster Veronica tyckte jag kunde pluppa ut den där bebisen snart!

Efter det åkte jag och mamma iallafall hem och jag gjorde iordning det lilla akvariet och satte över alla fiskar i det (då jag bara har 11 fiskar, två malar och 5 räkor kvar) så får dom va där i tills jag flyttat det stora till lägenheten så får alla bo i det sen! Tro inte att det är hur stora akvarier som helst, det är på 60 och 30 liter! Hehe. Sen så satte jag mig och kollade lite på tv med mamma och pappa och sen körde pappa hem mig.

Så nu sitter jag här och ska snart gå och göra lite att äta tänkte jag. Jättehungrig är jag! Så tjingeling!

* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0