Jo eller hur..

Det gick ju bra menar jag att städa. Jag orkade en hylla och två kvadratmeter av golvet sen var jag helt slut i både huvud och kropp. Medans högen på golvet minskade blev den ju lika stor i sängen! Fanns ju nästan ingenting jag skulle/kunde slänga!! Allt ska sparas/behållas! Hatar mig själv för att jag är en sån prylgalning.. Fy fan säger jag bara, känner för att säga till mamma och pappa att dom kan ta och riva mitt rum och slänga allt som finns i det för jag orkar inte rensa!

Blä.. Och Kent är ju ingen idé att fråga om hjälp, han ville ju inte ens rensa sitt eget hörn.. Får be mamma om hjälp sen helt enkelt. För jag orkar då rakt inte! Jag är ju så fruktansvärt tung i kroppen! USCH, kan inte rummet rensa sig själv och jag kan få föda min bebis så att jag slipper allting! Hellre ett rent helvete med bebisen som skriker och gapar för fulla muggar än att gå runt i den här valrosskroppen!!!!

DEPRIMERAD.COM!!!

* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0