Kakor!

Nu sitter jag och tittar på "Riskförlossningar" på tv. Jag förväntar mig ju ingenting, men man vet ju inte. Fast dom mesta handlar ju om alldeles för tidigt födda och tvillingar eller trillingar, så på så sätt är det ju ingen idé att jag tittar, men man vet ju inte om det kommer in nån som bara ska ha en som får lite risk så att säga.

Och så ska jag äta lite kakor nu tror jag, köpte det förut och nu ligger dom och läskar mig! Hehe. Hejdå!

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: LAACY

men ååh, tycker du inte de är läskigt att titta på förlossningar nu när du själv är så nära? De gör jag iaf, byter kanal direkt. Får ilningar i hela kroppen och blev skiträdd haha

2008-12-04 @ 23:49:03
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0