Kom igen nurå..

Nee, nu får du ta och komma ut bebben! Meen har en liiiiten känsla av att det kommer ske i dagarna. Kanske känna av några värkar inatt, för jag mår lite illa och det har jag inte gjort under hela graviditeten, vem vet, ett tecken kanske?
Eller så åt jag för mkt helt enkelt.. Men tkr inte att McDonalds, sex mackor och en risifrutti under en hel dag är för mkt??

Somnar snart, fast ändå inte för jag har så ont i mina fötter så det är inte sant! Såååå massa mycket vatten det är i dom. Helt otroligt! Usch, fy och blä säger jag bara.

Är nog lite värkar bakom illamåendet då det känns bättre när jag lägger händerna på som är varma. Och det verkar ju vara så att en varm dusch till exempel hjälper mot värkar lite. Så hoppashoppashoppas nu! VILL JU HA MIN BEBBE! *Snyft*

Ska iallafall gå och göra mig iordning för sängen nu. Klockan är ju ett! Ojojoj! (Typ)

Nattinatti iallafall!

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: Malin

tack så mycket titta in efter 18.00 på fredag för att få reda på svaren :)

2008-12-17 @ 00:57:37
URL: http://malliwz.blogg.se/
Postat av: Dragana

Ojj, vad jobbigt det verkar att vara gravid. Heh!

2008-12-17 @ 04:21:00
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0