Kväll då

Ja herregud, som sagt sov jag väldigt dåligt inatt. Var uppe vid sex och gick på toa, gick och la mig igen och då hade mina grannar över mig börjat spela musik! *Suck* Men jag somnade ändå. När alarmet gick igång klockan åtta trodde jag nästan jag skulle strypa nån!! Jag kände bara för att stänga av och somna om och skita i att gå upp. Men men det kunde jag ju inte göra. Så jag gick snällt upp och duschade håret.

När jag hade gjort det så satte jag mig och åt lite frukost och sen väckte jag Kent. Då gjorde vi oss iordning och så åkte vi iväg för vi skulle på möte hos Socialen. Det gick jättebra där. Ska bara lämna in lite kompleterande papper imorn så är det klart sen, bara att vänta på pengar liksom. Kom dock på att jag bara sökt föräldrapenning fram till den 12 december och att jag skulle återanmäla det sen och att jag kryssat i på papperet att jag ville ha hem nya blanketter, så jag fick ju ringa och dom sa att det nog var fel från deras sida, så jag anmälde iallafall igen på internet.

Anna skickade sms precis när vi kom utanför socialen och frågade hur det var med mig så jag ringde henne så åkte vi upp till henne och tjöta lite och jag hämtade säkerhetsvästen som Pia vill ha. Sen åkte vi hem till mamma en stund iallafall så jag kunde skriva ut lite papper, men jag var ju tvungen att ha min bankdosa så det gick inte alls.. Bläsh. Så vi åkte hemåt, stannade på Jätten och handlade lite. Då ringde vi Sanna för vi trodde Alex var ute och körde en svart Golf, men det var inte han för han var i Göteborg med Linda. Men vi åkte hem till Sanna och pratade lite och gullade med katterna! Sen så åkte vi hemåt och lagade lite nudlar.

Efter maten så la jag mig i badkaret och SOMNADE! Tror ni man är trött då eller? Där sov la jag en halvtimme eller nått iallafall. Vaknade, klev upp, klädde på mig och åkte hemåt till mamma igen då jag var tvungen att lämna bilen. När jag väl kommer dit är inte dom hemma! Då var dom och handlade och tänkte åka hem till oss, det var la tur att jag ringde och frågade vart dom var istället för att bara vänta på dom som jag hade tänkt att göra. Så kom dom hem så pratade vi lite och jag åt en halv Lussebulle.

Sen så körde pappa hem mig och jag fick med mig Idominsalva hem då jag har fått hemska värmeutslag som svider.. Gjorde iordning lite smörgåsar, tog datorn och satte mig här i sängen och kikade lite på internet och åt smörgåsar och Emellanåt, Willys svar på Risifrutti. Faktiskt riktigt god, dock lite sur sylt tyckte jag. Men men, gott gott.

Nu ska jag nog lägga mig och titta lite på Pelle Svanslös tror jag. Tycker han är så söt!!

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: Malin

Hej väldigt fin och härlig blogg du hade :) Titta gärna in till mig, jag har en frågestund nu fram till på fredag vill gärna ha massa frågor :) så kika in vetja ;) ha det bra

2008-12-17 @ 00:42:32
URL: http://malliwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0