Kvällning hemma hos mamma och pappa

Sitter hemma hos mamma och pappa nu vid deras dator. Håller på att tvätta. Rensade ur kläderna ur mitt gamla rum med då jag hade vääldigt lite hemma i lägenheten och behövde mer annars skulle jag behöva tvätta varannan dag typ. Det blev en del som jag fick ihop! *Ooops*
Ska nog inte klaga på att jag har lite kläder. Men det mesta är ju köpt nu för att jag ska ha några kläder som jag skulle kunna ha under graviditeten, alltså mest en massa tunikor och tröjor som inte sitter åt och långa t-shirtar och så.

Det är ju iallafall sex-sju maskiner jag kommer behöva köra TILL för att allt ska bli rent. Så det hinner jag ju inte göra ikväll.. Det är ca. en timme kvar tills den här maskinen är färdig. Då så slänger jag in en till. Sen så åker jag nog hemåt och så får jag komma tillbaka imorgon och tvätta igen. Hoppas inte mamma och pappa behöver duscha eller nått bara, för dom kommer inte in i badrummet, hehe. Har lagt mina tvätthögar precis innanför dörren! *Busig*

Längtar tills jag kan ha mina gamla kläder igen.. Alla mina baggyjeans och mina gamla skor och alla mina fina t-shirtar och skjortor och ÅÅÅÅH gud vad kläder jag vill kunna ha igen! Vill ha min gamla stil tillbaka.. Trivs inte alls i mjukisbyxor längre! Det är ju nått som jag vet jag inte kommer använda på ett braaaaa taaag efter att jag fått på mig mina gamla jeans!
Och mina Adidasskor som jag har saknat så! Liksom hur roligt är det att ens favvoskor är storlek 36 och man fick köpa ett par storlek 39 och dom knappt går på en.. BLÄSH! Och mina jackor, ujujuj! Den jackan som jag använde mest är för stor egentligen, nu sitter den astight i ärmarna till och med! Skoj, INTE DÅ!

Jaaa, nu märker ni hur FET jag har blivit och SNYGG jag inte känner mig alls!


* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0