Kvällning

Sitter här och kollar lite på tv och tjötar lite med Jenny på msn. Funderar på om jag kanske ska börja lite smått på min förlossningsberättelse.. Den kommer nog bli ganska lång faktiskt.. Jag vet inte hur man räknar hur lång förlossningen är riktigt, men min mamma sa att det är antingen från det att vattnet går eller att värkarbetet startar. Så jag kan säga att jag hade ungefär en 70 timmar lång förlossning som då slutade med akut kejsarsnitt.

Men som sagt, den kommer så småningom. Skriver när jag orkar och när jag har tid över, vilket inte är så mycket.. Måste passa på att städa i lägenheten så fort Celine sover för det börjar se ut som skit.. Men men, jag bor här. Jag vill inte ha några klagomål på att det är stökigt om jag inte bett om det. Jag är (tyvärr) en stökig person, men ibland kan jag få ryck och städa. Och nu är perfekt att ha grejer att göra. För då får jag en paus från Celine och annat att tänka på medans jag plockar!

Ska titta lite på Scrubs och börja skriva så smått.

* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0