Men åhh shit!

Vi har nog världens störigaste grannar! Dom som bor över oss har spelat musik heeela jävla natten och nu på morgonen med! Jag låter det va för den här dagen och jag säger inget om helgerna. Men om jag hör nått klockan tre på natten nästa vecka så tänker jag säga till.. Jag ska ha bebis här nere liksom och jag har inte tid och ork att ligga vaken på nätterna för att dom inte har nån respekt för andra folk..

Som sagt så ska jag ha bebis, men det har dock inte kommit ngn, inte känt av nått spec heller för den delen, uscha.. Så hädanefter kommer jag ha nedräkning till sista övergångsdatumet så får vi se när det blir! Så idag är det ju 14 dagar kvar. (Tror jag)

Anledningen till att jag är uppe så här tidigt är för att vi ska till a-förmedlingen jag, Kent, mamma, Sanna och Alex. Hade ju inte sagt nej till att sova några timmar till då jag sovit riktigt dåligt inatt på grund utav mina kära grannar..

* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0