Men va i h-vete!

Jag kan inte ringa från min förbannade mobil! Jag kan ta emot samtal och allt men inte ringa från den! Den säger bara att samtalet tyvärr inte kan kopplas fram, var god kontakta kundservice. Men hur fan ska jag kunna kontakta kundservice när jag inte kan ringa från mobilen?! Okej, internet finns ju, men det är ju inte alltid man har det heller! Dom är inte så förbannat smarta ibland.. Jag har ju ingen hemtelefon liksom!

Fick ringa mamma från älsklingens mobil istället. Hon ringde upp imed att han har kontantkort. Pappa var tvungen att åka och jobba för det var tydligen kaos på jobbet. Men han skulle inte jobba så länge så skulle dom komma sen. Vi får väl se om vi hinner att åka till systemet sen, älsklingen ville ju ha lite granna till ikväll.

Sitter och tittar på Sällskapsresan 2 nu. Tänkte gå ut i köket och göra iordning en tallrik med flingor, jag är lite hungrig.

* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0