Mjaa

Idag är min älskade snoris Celine 5 dagar! Folk tycker tiden går snabbt med bebis. Hmpf jag tycker den går långsamt, men jag ska väl inte klaga då antagligen, det kan ju va för att jag låg så många dagar på sjukhuset också.. Då gick tiden LÅNGSAMT kan jag säga.. Satt ju och löste korsord dagarna i ända..

Iallafall så sover ängeln nu, ska väcka henne om en halvtimma ungefär om hon inte har vaknat själv för att mata henne. Det går inte alls med amningen, har alldeles för ont i tuttarna, men det gör inte så mycket att jag får pumpa så länge hon får bröstmjölken!

Hehe, älsklingen ligger och sover i soffan! Han fick inte plats i sängen stackarn för där sover Celine! Hon vill verkligen inte sova i spjälsängen!

Nu vaknar hon, skriver sen!

* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0