Mjaa.

Det blev smörgås och Yoghurt istället. Älsklingen åt nån omelett med bacon. Jag tycker inte om omelett så jag avstod. Men jag börjar bli hungrig igen! *Suck* Dock är jag glad att min matlust är tillbaka. Den var "borta" ett tag så att säga. Men jag är fof jättetrött hela tiden.. Ysch.

Sitter och tittar på Våra Värsta År. Peggy ska tydligen ha bebis. Funderar på om jag ska ta och koka lite varm oboy och äta lite gott.. Men jag är ju så lat så jag orkar inte..

Åh jag hatar mig själv.. Fick inte med allt från affären när vi handlade.. Och idioten i lägenheten ovanför oss spelar ashög musik.. Ingen som helst respekt..

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: LAACY

haha de är bara ett skämt, efter några avsnitt kmr hon typ vakna ur en dröm bara =P



jaa, man ska kunna köpa dfen varsomhelst men dom som blir gosdast är de från utlandadet, helst sydamerica, den jag hade på bilden är från willys och finns i invandrar hyllan =P men jag vet att de finns ett svenskt märke i ica också, i typ bakverk hyllan men om du inte hittar så fråga bara efter kondenserad mjölk. Jag kan inte riktigt förklara smaken då den är helt egen. Men lite colatoffee smak typ fast inte helt =P men de jättegott! supersött dock!!

2008-12-11 @ 17:55:42
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0