Myys

Jag och Kent var och handlade lite nu. Fick låna mammas nya bil! Ooooh, va den var snabb. HAHA. Ne men det går ju bättre än den förra iallafall!

Jag köpte lite lösgodis och choklad som jag tänkte att jag och mamma skulle ha och mysa med framför tv:n ikväll och titta på Idol och så. Älsklingen ska ju raida ikväll.. Lite tråkigt, men men. Han kommer ju inte ha mkt tid över till det när vår maräng väl behagar att titta ut så att säga! Så jag låter honom sitta där nu istället.

Nu ska jag först titta vad som går på tv ikväll och sen ska jag gå ner och mysa med mamsen! Älskar faktiskt min mamma massor! :)

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: LAACY

OJOJOJ!!! då måste du ha en riktig bamsemage nu då!!



nää de kollar inte kön på oss här heller men vi blev så nyfikna så vi gjorde ännu ett ul fast privat så vi fick betala en slant för att få veta =) vart bor du ?

2008-12-06 @ 16:13:35
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0