Nehepp

Blev inget inatt heller.. *Suck*

Ligger i sängen nu och latar mig, orkar inte göra nått. Älsklingen har vart jätteduktig och diskat! Inte färdigt, men jag sa att han kan ta resten senare, eller om jag kanske är snäll och gör det om jag orkar! Hihi.

Har sovit jättelänge idag.. Gick upp halv två. Hehe. Då var jag inte alls hungrig, men börjar bli det nu (som tur är kan man kanske säga på grund av en grej som vi inte ska gå närmare in på).
Men lat som jag är så orkar jag ju inte gå upp ur den varma och gosiga sängen, hehe. Mår lite konstigt också. Hmm.

Socialtanten Kaisa ringde förut och sa att hon räknat på det och vi kommer få runt 8000!! Fast bara typ en eller två gånger. För det var nått bajs. Så det får vi nästa vecka på tisdag! Glad jag blev då kan jag säga!!

Men oavsett om vi får mer pengar nästa månad än denna, så ska här sparas! Nu behöver man ju inte köpa julklappar heller som tur är.

Nej, nu ska jag gå och hämta lite mat tror jag. Börjar bli riktigt hungrig!

* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0