Nu får det va nog!

Jag vill inte höra ett ord mer om den här bebisen förräns den har pluppat ut eller att jag för det på tal!

Har tröttnat på att alla ska fråga om den har kommit bla bla bla! Jag säger till! Ringer ni och man svarar i telefonen och det första ni frågar är: "Har den kommit än?" NEJ, då hade jag väl för fan inte svarat i telefon! Och jag har sagt till er flera gånger att jag hör av mig!

Till er som läser min blogg och inte känner mig gör det absolut inget om ni frågar, för jag kan ju liksom inte höra av mig till er på samma sätt! Så känn er inte påhoppade! Det är jättekul att det är andra som läser den och intresserar sig för mig och min bebis. Men alla mina kompisar! Det känns som att det enda ni tänker på är bebisen, JAG DÅ, betyder inte jag nått för er längre?!

Ett enda ord om bebisen och jag går under jorden kan jag säga. Jag kommer visas som offline på msn, svarar bara dom jag känner för, skriver inte mer i bloggen, jag skaffar kontantkort där bara familjen har mitt nummer. Bara för att få va Mia och inte "gravida tjejen"..

Så är det, sorry. Ni kanske tycker det är hårt, och att ni blir sura, det rör mig inte i ryggen kan jag säga! För just nu mår jag psykiskt dåligt över att ingen bryr sig om mig känns det som. Det enda ni tänker är bebis bebis bebis bebis bebis! Åååååh!

Det var allt jag ville säga.. Får se om jag är på humör för att skriva om min dag lite senare.. Just nu är jag bara pissed off..

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gumman då, förstår dig verkligen till 100% man börjar bli lite lees.. Hoppas du inte tagit illa upp för smset ja skicka när ja frågade.

Hoppas du känner dig gladare snart.

kram å dig tjejen <3

2008-12-19 @ 19:29:44
URL: http://complte.blogg.se/
Postat av: sanna

Du vet att ja finns här . Iofs är ja helt facinerad över bebisen i magen då han sparkade igår . Men de är nog för att ja själv inte har den känslan o magen (kanskne en annan dag då hoppas ja på ). Men förstår dig att du tycker de är jobbigt med alla frågor . Kämpa på stumpan , den kommer när ni tillsammans är redo för de :)

2008-12-19 @ 20:04:36
URL: http://justholly.blogg.se/
Postat av: tess

Halka in på din blogg, bara sådär. Jag förstår dig att det är jobbigt. Jag gick över 7 dryga dagar när jag väntade min dotter. Telefonen ringde oavbrutet. Är du hemma, var det första jag fick höra när jag tog luren.. Eh ja. Jobbigt värre är det.. Får man fråga hur många dagar du gått över tiden, för jag antar du gjort de eftersom din nära o kära ringer stup i ett.. Lycka till när bebis bestämmer sig att komma.. =)

2008-12-20 @ 12:33:21
URL: http://hannasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0