Nytt år snart!

Nu är det snart nytt år! Tänk va fort tiden går.. Kommer fortfarande ihåg förra årets nyårs helg. Med Malin, Michael, Patrik och Robin. Det var ju nån som kände för att urinera i min mammas säng.. *Host* Robin *Host*
Haha som han skämdes! *Ler*
Och sen festen hemma. Den spårade ju tyvärr ur men det är inte mycket att göra åt. Vi hade trevligt så länge det var trevligt så att säga!

Imorn, den första blir min lilla flicka en vecka gammal! Nu drömmer hon nog nått konstigt för som hon grimaserar!

Ska hämta Alex, Sanna, H-K, Emma och lilla Iito sen i Sjuntorp.. Får väl se när det blir. Halv tolv sa jag, men det ville dom inte gå med på. Det förstår inte jag! Hehe.

Som ni ser har jag ändrat designen på bloggen, men den är inte riktigt färdig. Ska göra det när jag hinner imorn. Ska städa imorn hade jag tänkt mig. Vi har ju fått en megafin dammsugare av mamma och pappa och grejer! Gardiner också!

Imorn ska jag även skriva i min nya kalender vad jag Celine och pappa gör så att man har hennes första levnadsår uppskrivet. Då tänker folk att jaha, men du har ju din blogg? Jaha, säger jag då. Om den helt plötsligt raderas? Om internet förbjuds? Den du! Tänkte du inte på va!? Hehe.

Jaja, ska titta på "Hemsöborna" nu!

* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0