Ojoj, halkigt!

När jag körde hem från mamma och pappa var det jäääättehalkigt! Jag var jätteförsiktig med gasen, men slirade ändå! Ujuj, ta det lungt alla ute på vägarna!

Ska åka tillbaka imorn och tvätta. Så ska mamma klippa Kent också. Hoppas han är glad nu, tvättade hans mjukiskläder det första jag gjorde.
Så imorn ska han duuuscha och sätta på sig sina nytvättade kläder! Hehe.

Måste få med mig min byrå hem hit också, annars har jag ingenstans att lägga alla kläder!!

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: Zandra

Lycka till med din bebis när den kommer.. Skule själv haft nu i december men det blev tyvärr inte så=(..

God jul på dig!

kram

2008-12-20 @ 13:42:09
URL: http://sebzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0