Pepparkakor!!

Idag så skulle ju jag vara duktig och laga spaghetti och köttfärssås. Men kom på att jag har ingen stekpanna att göra köttfärssåsen i så jag tänkte att jag gör pannkakor då, men jag hade ju ingen att göra pannkakor i heller, men jag tänkte jag använder min lilla stekpanna. Men på nått sätt (fråga mig inte varför) så lyckades jag att förstöra smeten! *Suck*
Så det gick ju fan inte att steka! Precis då ringde min bror (som räddaren i nöden) och frågade om vi ville med till McDonalds så vi åkte med dit och åt istället så får mamma komma hit med en panna imorn så får jag göra spaghetti imorn istället hoppas jag.

Så iallafall åkte vi ju med Alex och Sanna och åt. Sen så åkte vi alla fyra till Sylte Center och köpte en pepparkaksdeg till för jag och Sanna skulle baka pepparkakor! Så när vi kom hem till mig och Kent så satte vi oss och gjorde pepparkakor. Det var trevligt att sitta där och prata och göra pepparkakor, men vi tröttnade ganska fort. Haha. Så vi har typ en halv deg kvar. Hade nog räckt med en att dela tror jag. Sen så åkte Sanna och Alex för stackars Alex var trött och behövde sova lite innan jobbet.

Jag satte mig här vid datorn då och tittade lite på tv och tjötade med folk. Nu har jag jätteont i magen, åt nog lite mkt pepparkaksdeg. Hehe. *Buwsigt*
Så nu sitter jag och tycker lite synd om mig själv. Hihi.

Hade sammandragningar förut också. När vi satt och åt. Men dom avtog så det händer nog inget än iallafall. Men hoppas att det blir snart!! Längtar efter den lill* och har tröttnat på att vara gravid..
Hehe, min navel är platt nu.

* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0