Pratat med förlossningen

Nu har jag pratat med förlossningen också och dom sa att dom helst ville att det skulle va tätare emellan värkarna innan man kom in, så det är ju bara att vänta på det då! Mamma är på väg hit också. Herregud, hon och Sanna är nog mer uppe i varv än vad jag är. Fast jag märkte att jag var lite nervös när jag pratade med älsklingen och sa att vi åker nog in sen! Hehe. Pratade ganska fort!

Hoppas det inte har stannat av nu sen jag badade, då blir jag arg! Kanske bara att jag inte har märkt att jag har haft värkar för jag har duschat och torkat mig och smygit i sovrummet och grejer. Haha. Måste egentligen packa väskan med saker till mig. Bebisväskan är ju packad och redo. Det är bara lite kläder och småpryttlar till mig som ska med också!

Nej, nu ska jag sätta mig och titta på My Name Is Earl och vänta på att värkarna ska bli tätare!

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: sanna

Jag e laddad. Ja ska va den första som får se bebisen utan din mor o kent då. fast om hans vimmar så tar de ju en stund innan han vaknar :P hiihihiihi

2008-12-22 @ 08:22:35
URL: http://justholly.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Det blir säkert en liten julaftons bebis : ) Lycka till när det väl är dags.

2008-12-22 @ 16:47:14
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0