Precis kommit hem

Ja, jag har som sagt precis kommit hem. Vart inne på förlossningen hela kvällen då jag har haft huvudvärk hela dagen och vi skulle kolla upp det.

Dom såg ingenting speciellt på proverna och bebisen verkade må bra. Det var tillräckligt med fostervatten så det var helt okej alltihopa. Så försökte läkaren göra en hinnsvepning på mig, men det gjorde så förbannat ont så hon försökte bara två gånger. Och det visade sig att min livmodertapp inte är mogen för fem öre så det lär nog dröja några dagar innan det blir en bebis.. (Därav hon försökte med hinnsvepningen, det kunde ha satt igång värkarna.)

Nu ska jag ta mig nåt att äta och lägga mig i sängen och mysa med mig själv och Pelle Svanslös.

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: Dragana

Hmm... det låter smärtsamt att bara läsa om det dära med hinnsvepning och jag vet inte ens vad det är!

Alltså folk som skaffar barn är mina idoler mer eller mindre. (kvinnor då!!!) Jag har nog inte den mentala styrkan att stå ut med smärtan och allt annat obehagligt under en graviditet/förlossning.

2008-12-18 @ 04:19:58
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad bra att allt stog bra till, men vad den lille vill hålla sig fast ;)

2008-12-18 @ 14:45:46
URL: http://vinternsbarn.blogg.se/
Postat av: Dragana

Svar: Okej... Låter jobbigt som sjutton! Lycka till med förlossningen! =))

2008-12-18 @ 23:12:54
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0