Snart helg!

Jaa, nu är det ju torsdag så det är bara imorn kvar, sen är det helg!

Idag vaknade jag halv nio av mitt alarm, skulle upp och ringa Soc i Trollhättan. Den personen jag skulle prata med var sjuk så jag blev kopplad till receptionen, där sa dom att jag skulle komma in och hämta papper och att dom inte skickade ut det. Så imorn så blir det att gå till kommunhuset och hämta papper att fylla i då.

Men jag gick iallafall och la mig igen och vaknade igen vid halv ett eller nått tror jag. Då gick jag och älsklingen upp och jag dukade fram frukost. Det blev rostat bröd, så tog jag lite risgrynsgröt också. Hehe, glömde tallriken i mikron så helt plötsligt smällde det i mikron, då pangade risgrynsgröten, hehe så nu är det risgrynsgröt i hela mikron typ! ROLIGT!!

Sen när vi ätit så väntade vi på att tiden skulle gå, så skulle vi gå hem till Susanne för hon skulle köra mig till Sjukgymnasten. Skulle va där kvar över två. Men när klockan var halv två så kunde Kent helt plötsligt inte gå! Ne, då hade han en grej i spelet som han inte bara kunde gå ifrån. *Grr* Klockan blev kvart i. Han var fortfarande inte färdig. Klockan blev tio i, då ropade jag. Aa snart sa han då. Klockan blev fem i. Två minuter sa han. Det gick två minuter, jag ropade, leta upp strumpor säger han då. Som om det är mitt jobb?! Tog fram ett par strumpor åt han. Klockan blev hel. Han kommer ner, tar på sig, vi kommer utanför dörren, då hade han glömt mössan. *Suck*

Äntligen kom vi till Susanne. Äntligen åkte vi. Jag var där tjugo över typ. Skoj.. Naat. Jag skulle liksom va där och anmäld och klar i receptionen kvart över! Iallafall så fick jag min TENS och vi åkte hem, jag satte på mig den och det är gudomligt vad den gör gott! Så kom pappa hem och sen mamma och sen åkte pappa iväg och spelade och så åkte jag och älsklinge och köpte skinka för att kunna göra Toast och så gjorde vi det sen när vi kom hem och nu så sitter jag här och har ont i ryggen känner jag. Ska nog lägga mig en stund och titta på tv!

Nu är det bara 8 dagar kvar!!!! *Jipppi!!*

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: LAACY

Vaa kul förresten att v i är beräknade samtidigt! =D vet du vad du väntar för något?

2008-12-04 @ 23:49:36
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0