Söndag

Idag har vi flyttat in i lägenheten! Tjoho! Tv och grejer har vi med, Internet också, fast inte jag tyvärr, därför detta inte är utlagt på den dagen jag skrivit det så att säga!

Jaa, har la inte hänt så mkt mer idag egentligen. Haft fruktansvärt ont i ryggen. Yscha. Mamma trodde att det kanske kunde va på G, jag blev glad men ändå inte då vi inte riktigt fått iordning allting i lägenheten, har inga kläder i garderoberna. Dom ligger i kassar som står i förvaringskrubben just nu. Ingen barnsäng som är uppsatt eller bäddad. Inget sånt. Men men, det får jag väl göra imorn.

Älsklingen sitter och spelar. Usch, tråkigt jag har utan Internet, jag har suttit och löst korsord hela kvällen, och nu såg jag att klockan var ju MASSOR!! Hela halv ett är den ju nu, så jag ska nog ta och nana lite tror jag.

Ska till Mvc imorn i alla fall. Då ska jag nämna för henne att jag har såna problem med mina fötter, att dom är så svullna. Dom är så svullna på kvällarna att det värker i dom, går man så känns det som om huden ska spricka, och mamma sa att det kan den göra?! Hoppas inte den gör det bara, nu blev jag ju lite skrajsen..

Men men, sängen kallar på mig! Nya rena lakan har vi med, mmmmmm mumsigt! Älskar det!

* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0