Storhandlat!

När mamma kom hem så åkte jag, hon och Kent och storhandlade!

Först åkte vi till Jysk och köpte en madrass. Sen så åkte vi till Maxi. Där träffade vi Sanna och Alex som var och letade och köpte julklappar! Alex var som ett litet barn och ville ha massor med grejer! Haha. Dom hade köpt en liten rolig julklapp till Andreas också tydligen, lite roligt sådär. Kanske jag med ska göra.. Hm..

När vi hade handlat allt så fick jag papper så jag kan få ett ICA-kort. Och Kent då också naturligtvis! Tihi. Så nu har vi skrivit under dom och så får vi väl lämna in dom imorn eller nått.

Ska fråga pappa sen när han kommer hem om vi kan få sno hans bil så ska vi köra maten och det till lägenheten imorn. Funderar på om man ska åka till Uddevalla med och köpa lite julklappar. Blir ju dock bara till Alex och Sanna, och så till mamma och pappa och kanske Andreas då. Jag vet vissa julklappar vad jag ska köpa men funderar på resten.. Får se om man kanske kan hitta nått imorn då!

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Finns inget att göra.. Är jättetrött också..

Sen tycker jag att vissa är lite dåliga på att uppdatera sina bloggar! Har ju inget att läsa. Haha! *Blinkblink* Okej, jag kanske inte skriver så intressanta saker, men jag skriver ju iallafall. Hihi.

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan. När i December är de beräknat ? Jag är beräknat till den 14e nu :) Så bara 12 dagar kvar..

2008-12-02 @ 22:24:05
URL: http://emmaahlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0