Tacos lite senare

Det blir tacos lite senare ikväll för mig och älsklingen. MUMS! Hm, kanske ska ta fram färsen, SMART!

Gick iallafall upp ur sängen förut efter att ha pratat lite med pappa, han skulle hämta mig. Har så tråkigt här hemma och det är inget roligt att gå runt och vänta bara.. Så han hämtade mig efter att han slängt lite papper och kartong. Så åkte vi hem till huset och pratade lite, kollade om hans spel funkade och det gjorde det. Så kom mamma hem och hon verkade överlycklig över att jag var där. Haha. Så åt vi lite bamsekorv och pommes frites. Mumsigt!

Sen så fick jag låna pappas bil, OH SÅ ROLIGT ATT KÖRA! Och tankade den samtidigt för att se så att mitt tankkort funkade då det hade blivit tvättat. Står och tankar, kollar mig lite runt och kikar på bensin priset, 10.04 kr/litern!!!! DAMN VA BILLIGT!!

Iallafall, så jag var ju tvungen att leka bort lite bensin, då den var så billig. *Busigt* Så hämtade jag älsklingen så åkte vi till Willys och handlade lite grönsaker till tacosen. (Måste spara på pengarna nu!!)

Sen åkte vi hem och Jenny ringde och tjöta. Men det var lite trevligt faktiskt att nån pratar med en, blir ganska tyst här hemma förutom när Kent och Ström gayyar sig på Ventrilon..

Iallafall. Ska nog greja lite i lägenheten nu tror jag. Vill få iordning lite.

* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0