Tidig morgon

Sitter här nu och tittar på Erik och Mackan - Snygga och Smärta på datorn. Så jävla sköna grabbar alltså.

Jag är jättestolt över både mig och gummsan faktiskt! Stolt över mig för att jag har ammat varje gång hon vaknat inatt och stolt över Celine över att hon har varit så jämn i sin uppvakning! Kanske jag bara kan amma hädanefter! Prima prinskorv hade ju det vart liksom! Gav henne mjölk vid 23 ungefär. Sen vid två tiden vaknade hon och ville ha mat igen och sen vid halv fem tiden och så tjugo i åtta, så jättebra är det! När jag hade matat henne nu på morgonen så var hon klarvaken så jag gick upp, bytte blöja och gick ut i vardagsrummet.

Där satt pappa och kollade på film så hon fick va lite hos pappa så jag kunde gå på toa och lite så. Sen så satte jag ihop hennes babygym och la henne under den. Då insåg jag att hon är liiiiiite liten för den. Hehe, dumma mig. Men det gör ju inget, hon kan ju titta på grejorna, det tycker ju bebisar är intressant! Men där under ville hon inte ligga länge utan ville upp och ha lite mat till, hon fick kanske inte riktigt ordentligt med mat första gången. Sen så somnade hon sött i babysittern.

Så nu ligger pappa och dotter och sover sött.

Jag har en infektion i mitt långfinger så jag har jätteont! *Snyft*

(Min dotter grimaserar illa när hon sover)

Haha, dom sa precis på Erik och Mackan - Snygga och smärta att dom kunde konstatera att man inte kan sitta framför datorn och spela World of Warcraft och hoppas på att bli smal. Så det kan ni ju tänka på nästa gång ni som ska till dreamhack så hjälper det inte att tänka på att frita gisslan i CS eller vad man nu sitter och grubblar på, man kommer bli en tjockis iallafall.
Men hallå, min Kent då? Han spelar WoW och är smal som en sticka! Haha. Tror inte riktigt att den teorin stämmer!

Idag ska mamma och pappa komma hit en stund. Så ska mamma hjälpa mig att greja lite med tvätten. Så ska väl vi kanske åka en sväng till stan, älsklingen ville ha lite granna ikväll bara.

Nu ska jag titta på Erik och Mackan och vänta på att klockan ska gå.

* Moj moj *

 


Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0