Trött..

Jaa, idag så var jag och älsklingen hemma hos mamma och pappa då. När vi kom dit så var Alex och Sanna där och så spelade vi lite Yatzy och sen spelade vi kort. Så kom mamma hem. Hon klippte älsklingen då han började bli väldigt långhårig! Haha. Sen åt vi gott, pizza, MUMMA. Eller aa, jag åt kebabtallrik!

Efter det så hjälpte älsklingen pappa lite med datorn, sen så körde jag hem honom och så köpte jag cigaretter och dricka till mamma och pappa så åkte jag tillbaka till mamma och pappa igen. Då sjöng jag, pappa, Alex och Sanna SingStar. Hehhe det var skoj! Men vi vart ju lite småförkylda så det lät la sådär! *Fniss*

Sen vid halv tolv, kvart i tolv eller vad den nu var. Närmare tolv i allafall så åkte vi hemåt. Alex och Sanna i en bil och jag i pappas bil. Ska ju tillbaka imorn och tvätta. Det var ju tänkt att jag skulle gjort det idag, men det blev inte så! Så jag får göra det imorn! Sen vet jag inte om jag får ta med bilen hem igen då vi ska till MVC på måndag igen. *Hoppas inte*
Vill ju ha min bebis!

Nu ska jag nog ta och göra en smörgås eller två, för brödet ligger och luktar riktigt inbjudande här! Hehe.

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: tess

Här kostar det inget att ta reda på könet. men det är mer spännande att inte veta vad det är som gömmer sig inne i magen + man får en rolig överraskning när bebis är ute. Det är ju den man väntat på hela grav att få se och veta vad det är. =) Har du fått ett datum för att bli gångsatt om bebis inte kommer snart?

2008-12-21 @ 19:18:48
URL: http://hannasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0