Usch, vill inte mer..

Vem fan körde över mig med en ångvält, backade tillbaka och körde över mig igen inatt?! Det känns iallafall som om nån har gjort det, för jag har ont i huvudet, ont i nacken, ont i mina höfter, jag har hosta och så vidare och så vidare.. Går som en grobian gör jag också på grund utav att jag har så ont i höfterna.. BEBIS KOM UT! JAG VILL KUNNA GÅ NORMALT!!

Ååååh, så trött på allt nu.. Minsta lilla sak och jag lovar jag börjar störtlipa! Ska åka hem en stund till mamsens och papsens hus idag, måste slå in mammas julklapp och skriva ut lite grejer på pappas dator. Får passa på att åka dit och slå in mammas klapp när hon inte är hemma!

Så nu ska jag ringa far min och kolla om han kan hämta mig!

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad spännande, hittade just till din blogg!

Ska kika in här lite oftare nu & se fall de kommer nån bebis ;)



Vet du vad de är för kön?

Jag vet inte vad jag får, men är bra nyfiken!

Lycka till nu! Kram

2008-12-13 @ 17:36:57
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0