Uscha

Jag har träningsvärk efter att jag tvättade igår! Shit! Skulle upp ur sängen förut och gå på toa, jag kom inte framåt! Det var rätt jobbigt faktiskt! Trodde jag skulle falla ihop i en hög! Tänkte att jag får la ringa pappa så får han komma med kryckor, men så kom jag på att jag har ju hans bil, ska han gå hit eller?! Han kunde ju ta sin motorcykel, hehe. Eller min motorcykel, den har stått ensam i garaget alldeles för länge nu..

Och hallå, vart är snön?? Det är 4 dagar kvar till julafton och ingen snö! Det SKA va snö på julafton, annars är det ju ingen riktig jul!

Och hallå, vart är min bebbe? Vill ju köra runt med min fina barnvagn juh! *Buhu*
Sparkar som fan gör den, men kommer ut gör den då inte! Har ju gått åtta dagar över tiden nu..

Sitter och väntar på att älsklingen ska gå in och duscha så vi kan åka hem till mamma och pappa och tvätta färdigt.. Och han ska klippa sig så han inte ser ut som en slufs på julafton! Haha.

Börjar tröttna rätt grymt på att höra han prata om det förbannade spelet med Ström alltså.. Och börjar tröttna ännu mer på våra grannar! MUSIKMUSIKMUSIK hela jävla dagen lång! Det är jobbigt i längden! Nån gång då och då, okej, men inte varenda eviga dag, hela dagarna! NEJTACK!

Nej, nu ska jag gå och läsa en skvätt tänkte jag!

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: tess

Usch vad jobbigt. Men det kommer säkert igång när som.. Tyvärr så kan man ju inte påskynda det, men ha tålamod.. =) Passa på att vila mycket nu innan det sätter igång.=) Väntar du en pojke eller flicka?

2008-12-20 @ 14:00:36
URL: http://hannasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0