Utflykt med "the boys"

Halloj! Idag vaknade jag och älsklingen kvart över tio av att Viktor ringer och väcker oss! *Morr* Hehe. Men vi går upp iallafall för vi ska ju faktiskt till torp idag! *Jippi* Så vi klär på oss, äter lite grann sen åker vi till Viktor som ska med. Där väntar vi ett tag på att hans tvätt ska bli färdig. Sen åker vi och hämtar Ström som också ska med, sen bär det av till Uddevalla. Och herregud. Att ha tre killar som bara pratar om WOW, det tar på en kan jag säga! *Puh*

Väl på Torp så är det jag ska köpa till Alex och Sanna och mamma slut! Bajs säger jag bara! Så det blev bara en julklapp till pappa idag. Köpte även en tuta till Kents mamma Susanne och så lite påsklämmor och ett mjukisset till Kent. Sen så åt vi på McDonalds. Sen börjar vår tripp!!

Först till Viktors mamma för att lämna en grej och hämta en grej. Sen till Viktors farbror för att hämta pengar. Seeeeeen så åker vi ända till Färgelanda för att lämna av Ström. GUD va långt det var! USCH vilken tråkig väg med! Lämnar av Ström och sen hemåt TROLLHÄTTAN, TJOHO!

Där så lämnar vi av Viktor, sen åker vi till ÖB och köper lite gott och sen hämtar vi pappa och nu är vi hemma! Så nu ska jag sitta och leta julklappar till mamma och Alex och Sanna!

* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0