VIDRIGT!!!!

Ja, tänkte jag. Pappa ville ju inte gå upp ur soffan för han mår inte bra. Så jag tänkte att jag får la laga mat själv då. Men frågar ändå Kent om han kan komma ner och hjälpa till.

Det är skit sam nu, för jag tänker inte ställa mig och laga mat!!! När du öppnar kastrullskåpet, tar fram stekpannan och möts av fett hur vidrigt är inte det då!?!? DISKA UR PANNAN DIREKT! Så jag fick ju ställa mig och diska ur den och nu känner inte jag för att laga mat. Nej aldrig i livet! Det är nått av det vidrigaste jag vet. Vad är det att ställa in en sketen stekpanna i skåpet??? Det är ju ungefär som att ställa in smutsiga tallrikar och säga: Ne men jag diskar dom sen när jag ska använda dom igen. HALLÅ ELLER?! UUUUSCH FÖR DET.

Ne, mamma kan ställa sig och laga mat om hon så gärna vill, för det är nästan så jag förlorar matlusten av att mötas av en fet, äcklig stekpanna som man själv ska laga mat på sen!

* Moj Moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0