Äntligen!

Nu har vi äntligen fått undan nästan allt till den nya lägenheten. Det är bara grejerna i mitt rum kvar, men dom får vi ta en annan dag, för vi måsta ha nånstans att sova här också. Imed att vi inte har fått några pengar av socialen, och då har vi inga pengar att köpa mat för. *Suck*
Längtar tills vi kan flytta in, för det är en så fiiin lägenhet, mamma sa att hon kunde ta den själv! Haha. Måste dock ha gardin stänger och en duschdraperistång. Sen är ju inte en lampa till köket fel. Men det fixar sig. Det finns alltid nått här hemma! Vi har ju typ allt här; haha. Massa från farmor och mormor och sånt som Alex inte ville ha och grejer.

Nu ska jag gå ner och äta en sväng kanske om jag orkar, men skriver sen om det finns nått mer att säga, eller om jag hittar nått intressant på internet att diskutera :)

    * Michelle Noré *

Små Kommentarer
Postat av: Sandra

Blev ju jätte fint, gissar du gjort bakgrunden själv :)?

Gud vad skönt att få egen lägenhet nu när lillen kommer snart :)

Kram på dig <3

2008-11-22 @ 19:59:52
URL: http://vinternsbarn.blogg.se/
Postat av: Alex

Moahahahahah! Du tar mina överblivna grejjor :)

2008-11-26 @ 01:08:22
URL: http://alexcash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0