Blev lite ledsen faktiskt..

Men det är inte mkt att göra åt, pappa visste ju inte att man inte fick diska min kopp i diskmaskinen.

Det är så att jag fick en kopp av Kents mammsing när jag fyllde år som det stod Michelle på. Hon hade gjort texten själv med sitt program och bajs. (Hon har sånt där så man kan göra dekaler och grejer till bilar och sånt.) Och man fick ju inte köra den i diskmaskinen för då förstörs texten, så hade ju min lilla pappa stoppat den i diskmaskinen ändå. Jag trodde ju att det var mamma som gjort det för det brukar va hon som plockar i och ur diskmaskinen så jag ringde ju och skällde på henne för det, men jag får be om ursäkt för det imed att det inte var hon!

Jaaaa, idag har inte hänt så mkt. Gick upp, åt frukost sen satte jag mig framför tv:n och datorn så nu sitter jag här. Ska snart ringa pappa för han skulle tydligen kanske till Dressman sen och köpa byxor och tänkte att jag kanske kunde följa med så man kommer ut lite idag! Fast det gör jag nog senare iallafall för vi ska åka och handla! Men men, trevligt att komma ut lite mer gånger!

Idag ska älsklingen laga mat förresten! Eller ja, vi ska la laga mat. Får la hjälpa lillen lite! Hihi. Blir kasslergryta, den är verkligen jättegod!

Höll ju på att flippa igår.. Fick ju inte ner det förbannade programmet som jag ville ha, men till sluuuuut fick jag tag på det. Jag kom ju på att jag har Vista och INGENTING funkar ju i det..

Men men, nu ska jag ringa pappa och sätta mig och spela lite patians på datorn. Ha det så roligt så skriver jag senare om jag orkar!

* Michelle Noré *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0