Idag har jag gjort massa!

Blir kortfattat.

Gick upp sju, åkte till sjukgymnasten. Fick prova på TNS-apparat (sååå skönt). Åkte hem, hämtade mamma och Kent. Åkte iväg till pappas jobb, hämtade mitt körkort i mammas bil som pappa hade för jag vill inte köra mammas bil.

Hämtade Sanna, åkte till arbetsförmedlingen sen gick vi till kommunhuset. Gick till bilen, åkte till banken, satte in pengar på mitt konto. Körde hem Sanna.

Åkte till ÖB, handlade lite granna. Åkte hem. Var inte hemma länge. Jag och mamma åkte till Överby och handlade lite julklappar och mat. Åkte hem.

Kom pappa hem, vi åt mat. Fiskpinnar och potatismos, långt ifrån min favoriträtt, men gud så gott det var!

Sen åker jag iväg till Sanna och Alex och har det lite trevlig med musik, lite godis och "GENI" och "YATZY" och "Guitar Hero".

Åker hem. Lägger mig i badet. SOMNAR en stund. Går upp ur badet, går ner. Sätter mig några sekunder i vardagsrummet, reser på mig. Går ut i köket. Orkar inte göra smörgåsar, fastän jag är hungrig. Sätter mig här och skriver lite istället.

Det var min dag hittils. Nu ska jag nog ta och göra mig några smörgåsar och gå upp till älsk med lite godis till honom och sen ska jag nog nana. Liksom, somnar man i badkaret är man trött!!

* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0