Jaa

Det blev två par byxor, en skjorta och en slips till pappa när vi till slut var färdiga inne på Dressman. Assnyggt tror jag det kommer va tillsammans!

Kom hem iallafall och älsklingen har lagat mat och det var jättegott, men väääldigt pepprigt, haha! Men allting är gott numer känns det som, tror säkerligen jag skulle kunna äta svamp utan att få kväljningar, men det vågar jag mig inte på..

Sen så sätter jag mig här framför datorn och spelar lite patians. Sen så trodde ju jag att vi skulle åka och handla, men nej då. Pappa sover och mamma orkar inte. (Hon sover nu med kan jag säga. Jag får banne mig inte sova en stund på dagarna, men dom får... *suck*.) Så jag tänkte att jag skriver upp vad vi ska handla så åker jag och Kent då. Men när jag kommer upp så säger han att han inte kan.. Han ska leda ett raid.. Menmen, vi får handla imorn istället då..

Jag som sett fram emot att handla! (Fråga mig inte varför, jag kan se fram emot vad som helst nuför tiden känns det som. Bara ett glas mjölk kan jag bli asglad över likom, hallå eller...) Så blev lite ledsen i ögat när Kent inte kunde, men han var så söt och gullig så jag kunde inte bli arg på han, det var ju faktiskt meningen att jag och mamma skulle handla idag..

Mamma får la köra pappa till jobbet imorn, eller jag. Så får jag och älsklingen handla imorn istället.

* Michelle Noré *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0