Jaha

Nu blir det nog handlande iallafall.. Får väl se.. Jag känner inte för att handla längre.
Är så tråkigt när man ser fram emot nått och så blir man besviken, och så gör man det man såg fram emot ändå. Då känns det bara som om den man gör det med gör det bara för att man ska bli glad och det känns inge roligt. Känner sig bara som en parasit och att alla ska anpassa sig efter sig själv. Och det vill inte jag.

Det blir ju att handla med pappa isåfall. Det gör mig iförsig inte alls nånting, för även om det brukar gå fortare när pappa handlar så går inte han så fort, så jag slipper springa för att hinna med. Det gör ont att gå så fort. Men ingen som förstår verkar det som.. Ne alla ska ha så bråttom i denna värld. Hade velat se alla andra gravida så kan ju dom få känna hur det känns med foglossningar, höftsmärtor, ont i ryggen och allt det där. Vatten i fötterna och benen är inte heller himmelriket kan jag säga. När du lägger tyngden på fötterna och det känns som dom ska spricka, hur roligt är det då?!

Sry, var tvungen att klaga lite.. Är lite känslig nu så att vi inte skulle åka och handla och att vi nu ska åka och handla gjorde mig lite ledsen..

* Michelle Noré *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0