Jaså det är så, tkr du?

Ja, nu sitter man här i nattlinne och ORKAR verkligen inte gå upp och klä på sig. Men jag måste snart ändå. För jag ska va så duktig att jag ska gå ut och hämta posten. Och sen vid halv fyra kommer mammsen hem och då bär det av till Överby. Hon skulle till Kicks och Apoteket sa hon. Mjaaaaaaa.

Hehe, kan inte sluta tänka på hur trevligt jag och Sanna och Alex hade här vid köksbordet igår kväll. Vad vi skratta åt Alex och hans "du är.." och så det där pruttljudet som han aldrig får till!

Varför försvann snön för?? Då såg det iallafall lite ljust ut ute, men nu är det bara grått och tråkigt. Blåser gör det med i massor. Inte mysigt, inte mysigt alls!
Vissa tycker det är mysigt med höstrusk, men jag tkr inte det. Innan den lilla snön som vi fick landade var det mysigt, men jag tycker att när snön väl har fallit en gång så ska den ligga där tills våren kommer, men det tyckte tydligen inte vädret!

Vaknade vid halv sex och skulle på toa, jag trodde jag skulle skrika högt av smärta, det gjorde så förbannat ont att resa på sig. Jag började gråta så ont gjorde det, tröttnat på den här skiten nu. Kan inte Marängen bara komma ut??
Allt vatten i benen då?? Vart kommer det ifrån?! Mina fötter ser ut som fotbollar på kvällarna, inte så snyggt kan jag inte påstå! Mupp på det här nu..

Aja, ska upp och klä på mig nu, skriver senare, om jag orkar och om det hände nått roligt på Överby kanske.

(P.s Vad ska jag ge Alex och Sanna i julklapp??!?!?! Nej Alex, du får ingen bil.. D.s)

* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0