Lördag..

Idag kom pappa och väckte oss och sa att det var frukost. Så vi gick upp och åt. Då ringde Sanna och frågade om jag vill med och handla skor, det är klart jag kunde liksom, hade inget spec för mig.

Så vi åkte till Överby när jag klätt på mig och så och åkt och hämtat henne. Först gick vi till Skopunkten, där hittade hon ett par skor hon ville ha. Men vi sa det att vi skulle titta på andra sställen med så hon inte bestämde sig för ett par skor direkt. Då gick vi till Din Sko, men hon hittade ingenting. Så vi gick över till Etage till deras skoaffärer, men hittade inget spec där. Så vi gick över till Skopunkten igen för att köpa dom skorna. Sen letade vi efter en väska, men hittade ingenting så vi åkte hemåt. Vi sa det att vi kan ju åka dit en annan dag för att titta i mer affärer.

Hemma så började Sanna och Alex att skära grönsaker. Sen så åt vi Tacos, mumsigt. Vid sextiden började vi sjunga SingStar, sen spelade vi lite Yatzy. Och nuuu, ca. kl. 00.00, så åkte dom hem så jag satte mig och skrev lite här. Så sitter jag och pratar med pappa med om rätt Svenska. Nu ska jag prata med pappa lite och sen nana.

GODNATT!

* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0